onsdag den 15. december 2010

Nu starter vi!

Hej,
Jeg vil gerne være med til at foretage en sådan fysiologisk måling på studerende, som du nævner, Niels. Kunne vi evt. alle sammen mødes en gang d. 12, 13. eller 14. januar mhp. tilrettelæggelse af et sådant projekt? Herunder en doodle, hvor I kan afkrydse, hvornår I kan mødes.

http://doodle.com/ps82xyte48cr6xd8

Når vi har fastsat tidspunktet, udsender jeg en egentlig dagsorden. Men efter min mening er noget af det vigtigste her i begyndelsen at få klarlagt nærmere, hvilke muligheder der er for at måle hvad (puls, sved, eyetracking/"eartracking" eller andet), og her tænker jeg, at vi efterfølgende skal forsøge at få et møde stand med Mortens kontakt over på den anden side af gaden.

Anders

1 kommentar:

  1. TAK for initiativet!

    Anders:
    Jeg kan desværre ikke 13. og 14. Kan vi få flere tidspunkter bevilget i doodle-kalenderen?
    Endvidere tror jeg det er fornuftigt at allokere 2 timer.

    Niels:
    Kan du invitere damerne som medforfattere på bloggen?

    Migselv:
    Jeg vil gerne tilbyde at holde et oplæg(30 minutter) om mine visioner og forestillinger om gruppens arbejde. Men er også oprigtigt interesseret i at høre andres visioner og forestillinger.

    :-)
    Morten Aagaard

    SvarSlet