torsdag den 24. marts 2011

Dagsordensforslag til den 29/3 i samme lokale som sidst

Hej alle!
Jeg venter spændt på imorgen, hvor beslutningen om at finanisere vores sensorer bliver taget. Jeg har kun fået at vide, at det nok skal gå, men....
Jeg har aftalt med sekretæren at hun ringer, når beslutningen er taget, så jeg kan bestille udstyret med det samme. Jeg ved at det danske firma har udstyret på lager.

Mht dagsorden så må der være disse punkter
  1. Status - herunder udstyr
  2. Planlægning af eksperimenter - fremlæggelse fra de 3 områder
  3. Ansøgning til dekanens pulje - Morten og Anders har kigget på den inden. Einar Baldursson har også skrevet sine forslag ind. 
  4. ?
Jeg tror osse tiden kan blive brugt, så ang. eksperimentfremlæggelse vil det være godt såfremt skriftligt materiale fremsendes inden.



venligst

Morten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar