fredag den 1. april 2011

Nu er bloggen åben for alle

Hej Hanne Mette, Niels & Anders,

1. Bloggen er offentlig
2.Kort ref af CQS seminaret(slides forefindes her)

Ad. 1
Ja, nu er bloggen tilgængelig for alle. Og den bliver indekseret af Google. Vi har ikke drøftet det, men det kan være hensigtsmæssigt at lade andre bloggere komme til. Eksempelvis Einar. Min sidste samtale med ham, hvori eksperimenter med arbejdsmedicinsk kliniks patienter skal inddrages gør sensorer, men osse en interaktiv matematik, som kan foregribe individuelle undersøgelses behov(læs bayes net).

Men I er meget velkomne til at foreslå jeres. Mailnotivficationer af indlæg får forfattere(jer) samt
interessserede vi indskriver som blog-recipienter.

Offentliggørelsen af bloggen er en del af arbejdet frem til den 14. juni. I den anledning vil jeg gerne sige at:
HCCI(Tove A.) finder "Humansensing - Proof of Concept" interessant og vil gerne se en ansøgning fra os.

Ad 2
Jonathan og mit foredrag i CQS gik selvfølgelig fint. Der deltog cirka 10 fra de institutioner/områder, som vi er interesseret i.
Feedbacken var  overraskelse og nysgerrighed. Og feedbacken var i høj grad: i retning af: når jeg tænker det fra mit område, så ....
Jeg tror vi fik sat nogle tanker igang og jeg personligt glad for at have en dialog med Svend Brinkmann og Lene Tanggaard.

Slides fra foredraget findes her.
:
Yifeng fra CS tilbød at validere vores bayes net modeller. :-)
Katja L. fastholdt sit tilbud om at 1) være projektleder på 14.juni samt være kanin i et "Quantify yourself" eksperiment.

Slides er tilgængelig fra vores "private" fælles drev.

:-)
Morten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar