tirsdag den 5. april 2011

Sensorerbestilling - en opdatering+et positivt problem

Hej alle!
Her er der en opdatering, som vil noget: jeg har kvajet mig og Jonathan har begået et rigtigt interessant post.

Jeg har kvajet mig:
1. Jeg ville kontrollere min bestilling af sensorer en gang til og fik en overraskelse: udstyret var dyrere(60-70.000) end forventet og min ordre var forkert.
Jeg har forsøgt gøre et eller andet, men det var ikke muligt indtil

2. Jonathan har begået et rigtigt interessant post
I den blog gav han en link til den opdaterede bodymedia sensor samt en række HRV-sensorer. Med hensyn til det første er der rigtigt spændende ting og sager i vente - se dette link(søg evt efter Bodymedia) og dette link.
Mht det sidste  gik jeg på jagt efter det sidste og (gen-)fandt et Polar Pulsur(Polar RS800CX), som udfører opgaven og er markant billigere. Endvidere søgte jeg på kvaliteten af sensordata fra Pulsuret og fandt en artikel, som kvalitetsstemler dataopsamlingen fra et Polar RS800CX. Prisen er markant billigere og Hannibal kriteriet - let og udstyrsfri dataopsamling er bedre indfriet. Både bodysensor og Polar kan dataopsamle uden kontakt til basen i 24 timer. Det var ikke tilfældet med Heart -Tracker Professional.

Jonathan råbte så i en mail, at jeg skulle bestille GPS til Polaren ved samme lejlighed. Det har jeg gjort og står nu tilbage med en positivt problem:

Er der nogen, som kender en sensor, der er interessant for os til under DKK16000?

venligst

Morten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar