tirsdag den 8. februar 2011

Adgang til blog og sensortyper

Hej Niels,
Adressen på bloggen er http://humansensing.blogspot.com/
Din login er hannibal@hum.aau.dk. Dit password kender jeg ikke.
Det er en stor fordel for mig at vores vidensopbygning finder sted et sted. Senere vil vores blog kunne bruges ifht interesserede.

"Pulsuret" måler heart rate variability. Det er interessant.
Jeg vil gerne løbe dem igennem sammen med dig, så vi spekulere i hvorledes arousal kan måles.
Så når du næste gang er på KS3, så besøg mig!

:-)
Morten


%%%%%%%%%%%%%%%%

Hej Morten, Anders og Hanne
Jeg mailer, da jeg simpelthen ikke kan huske, hvordan jeg komme ind på bloggen. Endsige finder den for nu at være helt ærlig. Jeg beklager, men jeg synes af en eller anden grund, det er noget indviklet.
Men uanset:
Mht. til indkøb så kan jeg se, at det ene er et puls ur og det andet ser ud som en energi måler af en slags. Er det rigtigt? Altså ikke noget med arousal i den forstand.

Det med EEG lyder spændende. Jeg vil i hvert tilfælde gerne vide mere.

Kh. Niels

Ingen kommentarer:

Send en kommentar